Vrácení zboží

Boty právě dorazily, ale seděla by vám lépe menší či větší velikost? Nebo jste se rozhodli pro jiný model? Stačí jeden krok, abyste vyrazili ve správném páru – odstoupení od kupní smlouvy. Učiníte tak snadno vyplněním formuláře, který vám dorazil společně s fakturou v e-mailu.

Pak už si jen objednáte nový pár na e-shopu a původní zašlete zpět přes Zásilkovnu. 

Jak postupovat?

1. Vyplníte formulář, který jste obdrželi v e-mailu při potvrzení objednávky.

2. Boty, či jiné zakoupené zboží společně s vytištěným a vyplněným formulářem vhodně zabalte. TIP: Originální krabici stačí obalit balicím papírem, či vložit do plastové poštovní obálky. Menší produkty, které nemají svůj pevný obal je potřeba obalit bublinkovou folií, či zvolit vhodnou krabičku, aby se k nám dostaly nazpět v pořádku.

3. Zabalené zboží stačí jednoduše odnést a předat na nejbližším podacím místě s kódem: 93277750.

A to je vše, tak snadné to je. Svůj názor můžete změnit do 30 dnů, boty k nám nazpět cestují zdarma.


Nejste si jisti výběrem velikosti, modelu, chcete se zeptat na nejvhodnější péči? Zavolejte nám v pracovní dny od 9 do 17 na telefonní číslo +420 771 112 763.
Zkušení barefoot experti jsou tu, aby vám pomohli.


Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.